KSP.K01 – Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej

    • Wydział Wydział Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej
    • Termin załatwienia Niezwłocznie najpóźniej w terminie co najmniej 7 dni przed planowaną imprezą
    • Osoba kontaktowa Joanna Rudek
    • Miejsce załatwienia Urząd Miasta Włocławek
      Zielony Rynek 11/13
      87-800 Włocławek
      Biuro Obsługi Mieszkańców – stanowisko obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta
    • Telefon kontaktowy 54 414 44 10, 54 414 43 69
    • Miejsce odbioru Urząd Miasta Włocławek
      Zielony Rynek 11/13
      87-800 Włocławek
      pok. 15 bud. B
    • Wymagane dokumenty 1. Wniosek.
      2. Opinia Komendanta Policji.
      3. Opinia Komendanta Państwowej Straży Pożarnej.
      4. Opinia dysponenta zespołów ratownictwa medycznego.
      5. Opinia Państwowego Inspektora Sanitarnego.
      6. Plan zabezpieczenia i ochrony.
      7. Graficzny plan obiektu.
      8. Instrukcję postępowania w przypadku pożaru lub innego miejscowego zagrożenia.
    • Opłaty Opłata skarbowa w wysokości 82,00 zł
    • Tryb odwoławczy Organizatorowi przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku za pośrednictwem Prezydenta Miasta Włocławek, w terminie 7 dni od daty otrzymania. Odwołanie organizatora od decyzji, nie wstrzymuje jej wykonania.
    • Uwagi

      Wniosek należy złożyć nie później niż 30 dni przed przeprowadzeniem imprezy.

    • Podstawa prawna
      1. Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 611 ze zmianami).
      2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2014 poz. 1628 ze zmianami).
    • Typ treściProcedury załatwiania spraw

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian