Zarządzenie Nr 10/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 13 stycznia 2025 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzania przetargów dotyczących wydzierżawiania nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz będących w użytkowaniu wieczystym Skarbu Państwa.
Na podstawie art. 23 ust. 1 pkt. 7a oraz art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U z 2024 r., poz. 1145, poz. 1222, poz. 1717) oraz § 8 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów, oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r., poz. 2213)
zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję przetargową zwaną dalej „Komisją” w składzie.
Przewodnicząca Komisji: Magdalena Stefanowska.
Członkowie Komisji:
- Katarzyna Laszuk,
- Aleksandra Kiełbasa,
- Joanna Gałka,
- Joanna Zawadzka,
- Paula Sadowska.
2. Celem prac Komisji jest przeprowadzanie przetargów na wydzierżawianie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz będących w użytkowaniu wieczystym Skarbu Państwa.
§ 2. W przypadku nieobecności Przewodniczącej Komisji jej funkcję pełni kolejny członek z listy wyszczególnionej w § 1 ust.1
§ 3. Czynności związane z przeprowadzaniem przetargu Komisja Przetargowa wykonuje w obecności co najmniej 3 członków w tym przewodniczącego.
§ 4. Komisja, w postępowaniu, o którym mowa w § 1 ma obowiązek stosować przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r., poz. 2213).
§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Gospodarowania Mieniem Komunalnym.
§ 6. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się właściwemu w zakresie nadzoru Zastępcy Prezydenta Miasta Włocławek.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Włocławek.
Załączniki: