Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 61/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 14 lutego 2025 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert nr 2 na realizację zadań w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025-2027 w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym w 2025 r.

Nr zarządzenia:
61
Rok:
2025
Tytuł:
W sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert nr 2 na realizację zadań w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025-2027 w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym w 2025 r.
Data podpisania:
14-02-2025
Data wejścia w życie:
14-02-2025

Na podstawie art. 30 ust. 1, ust 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465, poz. 1572, poz. 1907, poz. 1940) art. 4 ust. 1 pkt. 22, w związku z art. 92 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 107, poz. 1907), art. 4¹ ust 1 pkt 2, pkt 5 w związku z ust 2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 2151), oraz art. 4 ust. 1 pkt 32, art. 11, art. 13, art. 14, art. 15 oraz art. 19 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U z 2024 poz. 1491, poz. 1940), w związku z Uchwałą Nr XI/115/2024 Rady Miasta Włocławek z dnia 3 grudnia 2024 r. w sprawie uchwalenia Rocznego Programu współpracy Gminy Miasto Włocławek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2025

zarządza się, co następuje:

§1.1 Powołuje się Komisję Konkursową w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert nr 2 na realizację zadań w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025-2027 w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym w 2025 r., zwaną dalej „Komisją”, w następującym składzie:

  1. Monika Jabłońska – Zastępca Prezydenta Miasta – Przewodnicząca Komisji Konkursowej;
  2. Joanna Kowalewska – Kierownik Referatu Zdrowia i Polityki Społecznej– Zastępca Przewodniczącej Komisji Konkursowej;
  3. Katarzyna Peszyńska – pracownik Referatu Zdrowia i Polityki Społecznej– Sekretarz Komisji Konkursowej;
  4. Marta Molewska – pracownik Referatu Zdrowia i Polityki Społecznej– Członek Komisji Konkursowej,
  5. Elżbieta Skonieczna – Przedstawiciel Organizacji Pozarządowej – Członek Komisji Konkursowej,
  6. Halina Sarnowska – Przedstawiciel Organizacji Pozarządowej – Członek Komisji Konkursowej.

2. Członek Komisji Konkursowej podlega wyłączeniu z udziału w pracach Komisji Konkursowej zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późń. zm.) oraz wyłączeni są z prac reprezentanci organizacji pozarządowych wskazani przez te organizacje, które biorą udział w konkursie.

§2. 1. Komisja pracuje zgodnie z „Regulaminem organizacji pracy Komisji Konkursowej do opiniowania ofert na wykonywanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań samorządu gminy w roku 2025 w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego”, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

  1. Wzór „Oświadczenia członka komisji konkursowej” stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
  2. Wzór „Protokołu z przyjęcia ofert” stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
  3. Wzór „Karty podsumowującej pracę Komisji Konkursowej”
  4. Wzór „Protokołu końcowego” stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zarządzenia.

§3. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Włocławek.

§4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się właściwemu w zakresie nadzoru Zastępcy Prezydenta Miasta Włocławek.

§5. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

2. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Włocławek.

Załączniki:

  1. PDFZarządzenie Nr 61/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 14 lutego 2025 r. (1,02MB)
  2. DOCXZarządzenie Nr 61/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 14 lutego 2025 r.-dokument dostępny cyfrowo (36,64KB)
Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego