Rejestry, ewidencje i archiwa
- Rejestr instytucji kultury prowadzony przez Gminę Miasto Włocławek
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
- Wykaz dziennych opiekunów prowadzących działalność na terenie Gminy Miasto Włocławek
- Ewidencja działalności gospodarczej
- Podmioty gospodarcze prowadzące sprzedaż napojów alkoholowych
- Rejestr kontroli (książka kontroli)
- Ewidencja księgowa podatków i opłat lokalnych
- Ewidencja dochodów i wydatków budżetowych, należności i zobowiązań
- Ewidencja majątku
- Ewidencja księgową Gminy Miasta Włocławek na podstawie której zamieszczane są informacje kwartalne (roczna) z wykonania budżetu
- Ewidencja podatkowa nieruchomości
- Rejestr udzielanych ulg podatkowych
- Analityczna ewidencja księgowa wpływów z tytułu niepodatkowych należności budżetowych (między innymi: z tytułu użytkowania wieczystego, z tytułu najmu/dzierżawy/, z tytułu odpłatnego nabycia lokali i nieruchomości, z tytułu mandatów karnych kredytowanych, z tytułu usług opiekuńczych, z tytułu kar i grzywien)
- Rejestr imprez masowych
- Rejestr Uchwał Rady Miasta
- Rejestr opinii i wniosków Komisji Rady
- Rejestr wniosków o ustalenie warunków zabudowy
- Rejestr wniosków o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy
- Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę
- Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Rejestr zwierząt podlegających ochronie
- Ewidencja danych rodziców oraz dzieci i młodzieży skierowanych do kształcenia specjalnego
- Ewidencja danych rodziców oraz dzieci i młodzieży skierowanych do nauczania indywidualnego
- Ewidencja danych rodziców oraz dzieci i młodzieży skierowanych na zajęcia rewalidacyjno– wychowawcze dla upośledzonych w stopniu głębokim
- Ewidencja danych rodziców oraz dzieci i młodzieży skierowanych na zajęcia rewalidacyjne
- Ewidencja danych rodziców oraz dzieci i młodzieży skierowanych do pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Ewidencja danych rodziców i dzieci skierowanych do wczesnego wspomagania
- Ewidencja danych rodziców oraz dzieci i młodzieży skierowanych do specjalnych ośrodków wychowawczych
- Ewidencja danych rodziców oraz dzieci i młodzieży skierowanych do młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii
- Ewidencja danych rodziców dzieci i młodzieży zwolnionych z opłat za przebywanie w bursie szkolnej
- Ewidencja rodziców dzieci i młodzieży zwolnionych z opłat za wyżywienie przebywających w młodzieżowym ośrodku wychowawczym
- Ewidencja danych pracodawców oraz młodocianych pracowników
System Informacji Oświatowej - Centralna ewidencja pojazdów i kierowców
- Rejestr decyzji dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela
- Rejestr przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów - 02.05.2024 r.
- Rejestr przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców – 04.04.2024 r.
- Ewidencja instruktorów uprawnionych do szkolenia kierowców i kandydatów na kierowców
- Ewidencja uprawnionych diagnostów do przeprowadzenia urzędowych badań technicznych pojazdów
- Rejestr wydanych decyzji o przyznaniu/odmowie przyznania stypendium szkolnego
- Ewidencja tytułów wykonawczych
- Ewidencja dokonywanych zajęć środków pieniężnych na rachunkach bankowych dłużników, wynagrodzeń za pracę, świadczeń emerytalno-rentowych oraz innych wierzytelności pieniężnych i praw majątkowych
- Rejestr zleceniodawców na wydanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego
- Ewidencja inwestorów uzgadniających usytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia terenu
- Rejestr zleceniodawców na udostępnienie materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Rejestr podmiotów ewidencji gruntów i budynków
- Rejestr postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- Rejestr – wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych
- Rejestr – stan mienia komunalnego – wartość i ilość kanalizacji deszczowej
- Rejestr właścicieli psów zaliczanych do ras uznawanych za agresywne
- Rejestr decyzji na przewóz zwłok z zagranicy
- Rejestr – grobownictwo wojenne – kwatery i groby na cmentarzu poległych w okresie I i II wojny światowej
- Wykaz przedsiębiorstw posiadających decyzje na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- Wykaz właścicieli nieruchomości z którymi zawarto lub rozwiązano umowy na odbiór odpadów komunalnych
- Wykaz aptek z którymi podpisana jest umowa na przyjmowanie przeterminowanych lekarstw od mieszkańców Gminy m. Włocławek
- Centralny rejestr skargi i wniosków o interwencję
- Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta
- Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisków
- Gminna Ewidencja Zabytków Miasta Włocławek
- Ewidencja stowarzyszeń kultury fizycznej i uczniowskich klubów sportowych
- Rejestr radnych miasta Włocławek
- Zbiór – wybory ławników sądowych
- Pasażerowie komunikacji miejskiej
- Pełnomocnictwa i upoważnienia
- Rejestr sprzętu do amatorskiego połowu ryb
- Rejestr rodziców dzieci przebywających w rodzinach zastępczych
- Plan świadczeń na rzecz obrony
- Rejestr wydanych znaczków do znakowania psów
- Gospodarka odpadami komunalnymi
- Inwestorzy – COI
- Przedsiębiorcy -COI
- Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
- Rejestr przesyłek
Powyższe rejestry, ewidencje, wykazy udostępniane są na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznych (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) lub innych przepisów szczególnych.
Archiwum zakładowe
Udostępnianie informacji zgromadzonych w archiwum zakładowym, uznanych w świetle ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) za informacje publiczne, odbywa się wyłącznie na wniosek, zgodnie z art. 10 ust. 1 ww. ustawy, z jednoczesnym zachowaniem przepisów innych ustaw określających odmienne zasady i tryb dostępu do informacji będących informacjami publicznymi.
Ponadto udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym odbywa się na podstawie przepisów załącznika Nr 6 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn zm.).