Zarządzenie Nr 202/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie wprowadzenia i realizacji Programu Karta Mieszkańca
- wniosku o wydanie Karty oraz duplikatu Karty w formie plastikowej, który stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia;
- oświadczenia o zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie Karty, które stanowi załącznik nr 3 do zarządzenia;
- wniosku o unieważnienie Karty, który stanowi załącznik nr 4 do zarządzenia;
- wniosku o przedłużenie daty ważności Karty, który stanowi załącznik nr 5 do zarządzenia;
- wzór karty, który stanowi załącznik nr 6 do zarządzenia.
- wzór deklaracji Partnera, który stanowi załącznik nr 7 do zarządzenia.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Biura Prezydenta i kierownikom miejskich jednostek organizacyjnych.
§ 5. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
2. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Włocławek.
Załączniki: