SO05-Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące
Wydział Spraw Obywatelskich
Zielony Rynek 11/13
87-800 Włocławek
Biuro Obsługi Mieszkańców – stanowisko Wydziału Spraw Obywatelskich
holl budynek B
Wydział Spraw Obywatelskich
Zielony Rynek 11/13
87-800 Włocławek
1. Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego.
2. Dowód osobisty.
3. Kserokopia dokumentu dotyczącego stanu prawnego lokalu mieszkalnego, z którego ma nastąpić wymeldowanie, oryginał do wglądu.
4. Ponadto należy udokumentować fakt opuszczenia przedmiotowego lokalu (wskazać świadków).
Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która całkowicie, trwale i dobrowolnie opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.
1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego