Zarządzenie Nr 231/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 8 lipca 2025 r. w sprawie etatyzacji w Urzędzie Miasta Włocławek

Nr zarządzenia:
231
Rok:
2025
Tytuł:
w sprawie etatyzacji w Urzędzie Miasta Włocławek
Data podpisania:
08-07-0005
Data wejścia w życie:
08-07-2025

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907 i 1940)

zarządza się, co następuje:

§ 1. Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Włocławek, rozumiany jako ilość etatów odpowiadająca zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:

1) Biuro Prezydenta – 9,5 etatu;

2) Wydział Organizacyjno-Prawny i Kadr – 44,8 etatu;

3) Wydział Finansów – 66 etatów;

4) Wydział Windykacji i Egzekucji – 6,5 etatu;

5) Wydział Kultury, Turystyki i Promocji – 6 etatów;

6) Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa – 6 etatów;

7) Biuro Rady Miasta – 6 etatów;

8) Wydział Audytu i Kontroli – 7 etatów;

9) Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów – 2 etaty;

10) Wydział Rozwoju Miasta – 19 etatów;

11) Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych – 25 etatów;

12) Wydział Urbanistyki i Architektury – 22 etaty;

13) Wydział Geodezji i Kartografii – 15 etatów;

14) Wydział Spraw Obywatelskich – 14,5 etatu;

15) Urząd Stanu Cywilnego – 11 etatów;

16) Wydział Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej – 29 etatów;

17) Wydział Sportu – 5 etatów;

18) Wydział Nadzoru Właścicielskiego i Gospodarki Komunalnej – 10 etatów;

19) Wydział Informatyki i Danych Miejskich – 7 etatów;

20) Wydział Gospodarowania Mieniem Komunalnym – 23 etaty;

21) Wydział Środowiska – 9,2 etatu;

22) Wydział Dróg, Transportu Zbiorowego i Energii – 12 etatów;

23) Wydział Komunikacji – 25 etatów;

24) Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włocławku – 6 etatów;

25) Centrum Obsługi Inwestora – 3 etaty;

26) Wydział Rewitalizacji – 4 etaty;

27) Biuro Ochrony Danych i Informacji Niejawnych ­– 2 etaty;

28) Służba bhp – 0,5 etatu.

§ 2. Stan zatrudnienia, o którym mowa w § 1, stanowi limit, którego przekroczenie jest możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia uzasadnionej organizacyjnie i ekonomicznie potrzeby okresowego zatrudnienia osób w celu:

1) wykonania zadań o charakterze doraźnym;

2) zapewnienia zastępstwa w związku z długotrwałą, usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Urzędu Miasta Włocławek.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Włocławek.

§ 4. Traci moc zarządzenie nr 149/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 11 kwietnia 2025 r. w sprawie etatyzacji w Urzędzie Miasta Włocławek.

§ 5.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki:

PDFZarządzenie Nr 231/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 8 lipca 2025 r. (240,28KB)

DOCXZarządzenie Nr 231/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 8 lipca 2025 r. - dokument dostępny cyfrowo (33,04KB)