Zarządzenie Nr 273/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 22 sierpnia 2025 r. w sprawie powołania zespołów do spraw przeprowadzenia procedury Włocławskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2026.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940), uchwały nr XX/68/2025 Rady Miasta Włocławek z dnia 17 czerwca 2025 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia Włocławskiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2025 r. poz. 3134)
zarządza się, co następuje:
§1.1. Powołuje się Zespół do spraw Włocławskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2026, zwany dalej „Zespołem” w składzie:
- Krzysztof Kukucki – Prezydent Miasta Włocławek, Przewodniczący Zespołu;
- Jarosław Kwiatkowski – Dyrektor Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych, Zastępca Przewodniczącego Zespołu;
- Honorata Baranowska – Skarbnik Miasta;
- Marietta Waleczko – Dyrektor Biura Prezydenta;
- Jakub Sosiński – Główny Specjalista w Biurze Prezydenta;
- Kamil Kazimierczyk – Inspektor w Biurze Prezydenta.
2. Zespół dokonuje formalnej oceny zgłoszonych projektów według zasad określonych w uchwale nr XX/68/2025 Rady Miasta Włocławek z dnia 17 czerwca 2025 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia Włocławskiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2025 r. poz.3134).
3. Zaakceptowane projekty przekazywane są do prac Zespołu do spraw opiniowania projektów, o którym mowa w § 4, w celu przeprowadzenia szczegółowej weryfikacji.
§2. 1. Powołuje się Pana Jakuba Sosińskiego – Głównego Specjalistę w Biurze Prezydenta na funkcję Koordynatora zespołu do spraw Włocławskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2026.
2.Do zadań Koordynatora zespołu należy:
- wskazanie jednostki wiodącej, w celu realizacji poszczególnych projektów,
- przydzielenie jednostkom wiodącym zadań do realizacji w zakresie wykonania projektów,
- monitorowanie stanu realizacji projektów na każdym etapie postępowania, do momentu ich zrealizowania,
- tworzenie informacji zbiorczej o stanie realizacji zadań,
- tworzenie oraz publikacja sprawozdań z postępów realizacji projektów na stronie internetowej bo.wloclawek.eu do dnia 30 stycznia, 30 kwietnia, 30 lipca oraz 30 października każdego roku budżetowego.
§3.1. Zobowiązuje się pracowników komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Włocławek oraz jednostek miejskich do współpracy w celu prawidłowej realizacji procesu Włocławskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2026.
2. Jednostki wiodące dla poszczególnych projektów zobowiązane są do:
- sporządzania sprawozdań o etapach realizacji projektów.
- składania zbiorczej informacji o stanie realizacji projektów do Koordynatora zespołu do spraw Włocławskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2026 w terminie do dnia 15 stycznia, 15 kwietnia, 15 lipca oraz 15 października każdego roku budżetowego.
§4.1. Powołuje się Zespół do spraw opiniowania projektów zgłoszonych we Włocławskim Budżecie Obywatelskim na rok 2026 w składzie:
- Agnieszka Białopiotrowicz – Wydział Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej;
- Alicja Jankowska – Wydział Ewidencji Gruntów i Budynków;
- Monika Dębicka - Wydział Ewidencji Gruntów i Budynków;
- Sławomir Sroka - Wydział Ewidencji Gruntów i Budynków;
- Magdalena Bogacz-Polańska - Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Agnieszka Radomska - Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Barbara Łucka - Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Agnieszka Przybylska - Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych;
- Paula Sadowska – Wydział Gospodarowania Mieniem Komunalnym;
- Błażej Trzaskalski – Wydział Gospodarowania Mieniem Komunalnym;
- Mariusz Koszytkowski – Wydział Rewitalizacji;
- Dawid Chrzanowski – Wydział Nadzoru Właścicielskiego i Gospodarki Komunalnej;
- Iwona Walicka - Wydział Środowiska;
- Izabela Księżak – Wydział Urbanistyki i Architektury;
- Paweł Osiński – Wydział Urbanistyki i Architektury;
- Dariusz Mikołajczyk – Wydział Urbanistyki i Architektury;
- Iwona Bieńkowska – Wydział Urbanistyki i Architektury;
- Katarzyna Kulińska – Wydział Rozwoju Miasta;
- Maciej Gajewski – Wydział Sportu;
- Agata Zjawińska – Informacja Turystyczna;
- Angelika Tesnowska – Ośrodek Sportu i Rekreacji;
- Paulina Kłosińska – Wydział Komunikacji;
- Joanna Rudek-Cieślakiewicz – Wydział Kultury, Turystyki i Promocji;
- Małgorzata Olejnik – Centrum Obsługi Inwestora;
- Marcin Pyszorski – Wydział Informatyki i Danych Miejskich;
- Mateusz Piernikowski – Miejski Zarząd Dróg i Zieleni;
- Mateusz Lankiewicz – Wydział Dróg, Transportu Zbiorowego i Energii;
- Małgorzata Wichlińska – Wydział Organizacyjno-Prawny i Kadr;
- Arkadiusz Szczapiński – Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa.
2. Zespół, o którym mowa w ust. 1 dokonuje merytorycznej oceny projektów zgłoszonych we Włocławskim Budżecie Obywatelskim, według zasad określonych w uchwale nr XX/68/2025 Rady Miasta Włocławek z dnia 17 czerwca 2025 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia Włocławskiego Budżetu Obywatelskiego (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2025 r. poz. 3134).
§5. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Biura Prezydenta.
§6.1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
2. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Włocławek.
Załącznik: