Zarządzenie Nr 279/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 4 września 2025 r. w sprawie powołania Komisji likwidacyjnej środka trwałego będącego majątkiem Gminy Miasto Włocławek
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3, art. 33 ust. 3 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940), art. 69 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1530, 1572, 1717, 1756, 1907, z 2025 r. poz. 39), Zarządzenie Nr 299/2018 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 26 października 2018 r. w sprawie wprowadzenia, „Instrukcji sporządzania, obiegu kontroli dokumentów księgowych w Urzędzie Miasta Włocławek"
zarządza się, co następuje
§1.1. Powołuje się Komisję likwidacyjną środka trwałego, będącego majątkiem Gminy Miasto Włocławek tj.: Nieużytkowane obiekty byłych terenów przemysłowych lub miejskich na działce nr 27/7 KM 14 – Ogrodzenie; zwaną dalej Komisją.
2. Ustala się skład osobowy Komisji:
- Pan Jarosław Kwiatkowski - Przewodniczący Komisji;
- Pani Kamila Stradowska - członek Komisji;
- Pan Jan Kwiatkowski - członek Komisji.
§2. 1. Komisja kwalifikuje do likwidacji środek trwały, o którym mowa w §1.
2. Komisja ma obowiązek przeprowadzić postępowanie likwidacyjne zgodnie z przepisami w tym zgodnie z Instrukcją sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów księgowych w Urzędzie Miasta Włocławek.
3. Komisja z przebiegu likwidacji środka trwałego, o którym mowa w § 1 sporządzi protokół likwidacji środka trwałego.
§3. Wykonanie Zarządzenia powierza się kierującym komórkami organizacyjnymi Urzędu.
§4. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
2. Zarządzenie podlega publikacji w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miasta Włocławek.
Załączniki: