Zarządzenie Nr 303/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 9 października 2025 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Włocławek
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153)
zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 366/2024 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 27 sierpnia 2024 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Włocławek, zmienionym zarządzeniem nr 398/2024 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 1 października 2024 r., zarządzeniem nr 491/2024 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 30 grudnia 2024 r., zarządzeniem nr 162/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 24 kwietnia 2025 r., zarządzeniem nr 225/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 1 lipca 2025 r. oraz zarządzeniem nr 240/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 18 lipca 2025 r.w załączniku wprowadza się, następujące zmiany:
1) w § 3 po pkt 4 dodaje się pkt 4a w brzmieniu:
„4a) Pełnomocnika Prezydenta – Pełnomocnika Prezydenta Miasta Włocławek realizującego zadania wyznaczone przez Prezydenta Miasta Włocławek w drodze odrębnego zarządzenia;”;
2) w § 13 w ust. 2 po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:
„1a) Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością;”;
3) § 14 otrzymuje brzmienie:
„§ 14. Prezydent określa odrębnym zarządzeniem szczegółowy zakres zadań powierzonych Zastępcom Prezydenta oraz sprawowanego przez nich nadzoru, a także Pełnomocnikowi ds. Systemu Zarządzania Jakością.”;
4) w § 17:
a) pkt 13 otrzymuje brzmienie:
„13) Wydział Ewidencji Gruntów i Budynków (§ 38)– EGB, w skład którego wchodzi Referat Katastru – EGB.K;”,
b) pkt 21 otrzymuje brzmienie:
„21) Wydział Dróg, Transportu Zbiorowego i Energii (§ 46)– DT,
w skład którego wchodzą:
a) Referat Dróg – DT.D,
b) Referat Energii – DT.E;”,
5) w § 26 dodaje się pkt 25 w brzmieniu:
„25) prowadzenie spraw związanych z organizacją przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Prezydenta i Zastępców Prezydenta.”;
6) w § 27:
a) uchyla się pkt 3,
b) pkt 20 otrzymuje brzmienie:
„20) prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków przez Prezydenta oraz Zastępców Prezydenta, w tym prowadzenie rejestru tych skarg i wniosków;”;
7) w § 42 uchyla się pkt 14;
8) w § 47:
a) pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) wykonywanie zadań w zakresie rejestracji i ewidencji pojazdów oraz jachtów i innych jednostek pływających;”,
b) w pkt 2 dodaje się lit. k w brzmieniu:
„k) wykonywanie zadań organu rejestrującego określonych w ustawie z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.”
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się kierującym komórkami organizacyjnymi Urzędu.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki: