Podinspektor ds. organizacyjnych w Wydziale Inwestycji
b) znajomość przepisów ustaw: Kodeks Cywilny, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
e) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia.
2) inne umiejętności – sprawne organizowanie pracy na stanowisku, umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych – ksero, faks, skaner;
3) predyspozycje osobowościowe: zdolność podejmowania decyzji, sumienność, samodzielność, sprawność, komunikatywność, myślenie strategiczne, zdolność planowania i organizowania pracy, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, właściwa postawa etyczna.
Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania (177,97KB)
Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania-dokument dostępny cyfrowo (25,07KB)
Zakres czynności-dokument dostępny cyfrowo (25,91KB)
Informacja o wyniku procedury zatrudniania na zastępstwo (143,61KB)
Informacja o wyniku procedury zatrudniania na zastępstwo-dokument dostępny cyfrowo (12,44KB)