Podinspektor do spraw rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji
b) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych w zakresie rejestracji pojazdów, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej.
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
e) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia.
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – wskazane;
3) inne: sprawne planowanie i organizowanie pracy na stanowisku, umiejętność biegłej obsługi urządzeń biurowych oraz komputera;
4) predyspozycje osobowościowe: sumienność, sprawność, samodzielność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, bezstronność, postawa etyczna, operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania (169,40KB)
Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania-dokument dostępny cyfrowo (24,75KB)
Zakres czynności-dokument dostępny cyfrowo (23,17KB)
Informacja o wyniku procedury zatrudniania na zastępstwo (113,58KB)
Informacja o wyniku procedury zatrudniania na zastępstwo-dokument dostępny cyfrowo (12,47KB)