Inspektor w Wydziale Informatyki
b) znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
c) obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych,
d) biegła znajomość programów biurowych: pakietu Microsoft Office, poczty elektronicznej, przeglądarek internetowych;
e) obywatelstwo polskie;
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
g) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
h) nieposzlakowana opinia;
i) co najmniej 3-letni staż pracy.
2) znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej: podpis elektroniczny, elektroniczne zarządzanie dokumentacją, e-PUAP, Profil Zaufany itp.;
3) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – wskazane;
4) umiejętności zawodowe: umiejętności analityczne, identyfikacja problemów oraz formułowanie rozwiązań, umiejętność formułowania pism, umiejętność interpretacji przepisów prawa;
5) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dokładność.
Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania (384,35KB)
Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania-dokument dostępny cyfrowo (25,20KB)
Ogłoszenie o odstąpieniu od dalszej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze (110,48KB)