Inspektor ds. zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego – 1/3 etatu
b) znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pomocy społecznej, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
e) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia;
g) co najmniej 3-letni staż pracy.
b. mile widziane umiejętność obsługi programu Mdok – System obsługi spraw i dokumentów;
c. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – wskazane;
d. umiejętności zawodowe – umiejętność stosowania przepisów prawa;
e. inne: sprawne organizowanie pracy na stanowisku, umiejętność biegłej obsługi urządzeń biurowych oraz komputera;
f. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, komunikatywność, sumienność, sprawność, właściwa postawa etyczna, umiejętność pracy w zespole.
Legitymuje się odpowiednim wykształceniem.
Spełniła wymogi kwalifikacyjne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Ogłoszenie o naborze (535,43KB)
Ogłoszenie o naborze-dokument dostępny cyfrowo (26,68KB)
Opis stanowiska-dokument dostępny cyfrowo (253,05KB)
Opis stanowiska-dokument dostępny cyfrowo (18,22KB)
Zakres czynności-dokument dostępny cyfrowo (21,14KB)
Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (121,58KB)
Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej -dokument dostępny cyfrowo (12,89KB)
Informacja o wyniku naboru (535,43KB)
Informacja o wyniku naboru-dokument dostępny cyfrowo (13,16KB)