Informacje dla wyborców w wyborach uzupełniających do Senatu RP

Zgodnie z art. 37a § 2 ustawy z dnia 31 stycznia 2011 roku Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 2408) w Biurze Rady Miasta udzielane będą informacje o przeprowadzanych wyborach uzupełniających do Senatu RP, zarządzonych na dzień  21 lipca 2024 r.

Informacje udzielane będą wyborcom niepełnosprawnym oraz wyborcom, którzy najpóźniej w dniu głosowania kończą 60 lat, ujętym w Centralnym Rejestrze Wyborców w obwodzie głosowania w mieście Włocławek, właściwym dla adresu zameldowania na pobyt stały lub adresu stałego zamieszkania w pokoju Nr 21 Urzędu Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13 (budynek B) w godzinach pracy urzędu:

  • poniedziałek, środa, czwartek – od 7:30 do 15.30;
  • wtorek – od 7:30 do 17.00;
  • piątek – od 7:30 do 14.00

lub telefonicznie pod nr telefonu: 54-414-44-95, bądź drogą elektroniczną: adres email: uszubinska@um.wloclawek.pl

Zakres udzielanych informacji dotyczy:

  1. okręgu wyborczego i obwodu głosowania właściwym dla wyborcy;
  2. lokali obwodowych komisji wyborczych znajdujących się najbliżej miejsca zamieszkania wyborcy, w tym lokali dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych;
  3. warunków dopisania wyborcy do spisu wyborców w wybranym przez siebie obwodzie głosowania;
  4. terminu wyborów oraz godzin głosowania;
  5. komitetów wyborczych biorących udział w wyborach oraz zarejestrowanych listach kandydatów;
  6. warunków oraz form głosowania.