Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Miasta Włocławek
Wydział:
Informatyki i Danych Miejskich
Miejsce pracy:
Urząd Miasta Włocławek
Stanowisko:
Inspektor ds. administracyjno – logistycznych i zarządzania danymi w Wydziale Informatyki i Danych Miejskich
Wymiar etatu:
pełny wymiar czasu pracy;
Data ogłoszenia:
28-10-2024
Termin składania dokumentów:
07-11-2024
Sposób składania dokumentów:
Osobiście, drogą pocztową, elektronicznie
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta Włocławek – Wydział Organizacyjno-Prawny i Kadr, pokój nr 7 w budynku głównym Urzędu
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub logistyczne;
b) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych,
o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, rozporządzenia „Krajowe Ramy Interoperacyjności”;
c) znajomość budowy i obsługi komputera oraz urządzeń peryferyjnych;
d) znajomość technologii biurowych urządzeń drukujących
i wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych;
e) znajomość formatów i umiejętność obsługi narzędzi do przetwarzania
i analizy danych, w tym: formatów CSV, XML, JSON, języka SQL;
f) znajomość terminologii dotyczącej urządzeń komputerowych i systemów teleinformatycznych w języku polskim i angielskim;
g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
h) obywatelstwo polskie;
i) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
j) nieposzlakowana opinia;
k) co najmniej 3 – letni staż pracy.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) biegła znajomość programów biurowych pakietu Microsoft Office, poczty elektronicznej, przeglądarek internetowych;
b) znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej: podpis elektroniczny, elektroniczne zarządzanie dokumentacją, e-PUAP, Profil Zaufany itp.
c) praktyka /staż/ zatrudnienie w organach administracji samorządowej – wskazane;
d) umiejętności zawodowe: umiejętności analityczne, identyfikacja problemów oraz formułowanie rozwiązań, umiejętność formułowania pism, umiejętność interpretacji przepisów prawa;
e) predyspozycje osobowościowe: skrupulatność, sumienność, zdyscyplinowanie, samodzielność, dobra organizacja pracy, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dokładność;
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zgodnie z zakresem czynności opublikowanym łącznie z niniejszym ogłoszeniem.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zgodnie z zakresem czynności opublikowanym łącznie z niniejszym ogłoszeniem.
Lista wybranych kandydatów:
-