- Menu Główne BIP
- Załatwianie spraw w Urzędzie
- Karty Usług - Procedury załatwiania spraw w Urzędzie
KM02c-Tablice rejestracyjne: utrata, zniszczenie, dodatkowa na bagażnik.
ul Kościuszki 12,
87-800 Włocławek
ul Kościuszki 12,
87-800 Włocławek
Wymagane dokumenty jeżeli występujesz o wydanie tablic/cy z powodu ich utraty, zniszczenia albo o dodatkową tablicę na bagażnik:
1. wniosek
2. dowód rejestracyjny,
3. oświadczenie, zawarte we wniosku,
4. tablice/a rejestracyjne w przypadku ich zniszczenia,
5. pełnomocnictwo – w przypadku działania przez pełnomocnika.
6. dokument określający tożsamość – (do wglądu)
a) osoby fizycznej i osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą oraz osoby wchodzącej w skład spółki cywilnej, w tym również umowa spółki cywilnej,
b) pełnomocnika właściciela pojazdu,
c) reprezentanta osoby prawnej lub jej pełnomocnika.
Opłaty komunikacyjne: PKO BANK POLSKI S.A. 52102051700000110200090084
Opłaty skarbowe: PKO BANK POLSKI S.A. 94102051700000190200090100
2. Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej), nr konta: 94102051700000190200090100
1. Jeżeli pojazd jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy ze współwłaścicieli przedkładając pełnomocnictwo lub oświadczenie, że działa za zgodą współwłaścicieli.
2. Jeżeli wnioskujesz o wymianę tablic/y z powodu ich zniszczenia to zwrot tablic do urzędu następuje w momencie wydania ich wtórników, a kiedy będziesz dodatkowo wnioskował o zmianę nr rejestracyjnych, tablice należy zwrócić od razu przy składaniu wniosku.
1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi.
Wniosek o wtórnik tablic rejestracyjnych (18,96KB)