Dyrektor Domu Pomocy Społecznej we Włocławku przy ul. Nowomiejskiej 19

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
Brak
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Miasta Włocławek
Wydział:
Brak
Miejsce pracy:
Domu Pomocy Społecznej we Włocławku przy ul. Nowomiejskiej 19
Stanowisko:
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej we Włocławku przy ul. Nowomiejskiej 19
Wymiar etatu:
Pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów:
1 etat
Data ogłoszenia:
27-05-2025
Termin składania dokumentów:
09-06-2025
Sposób składania dokumentów:
Osobiście, drogą pocztową, elektronicznie
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta Włocławek – Wydział Organizacyjno-Prawny i Kadr, pokój nr 7 w budynku głównym Urzędu
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie;
b) uprawnienia specjalistyczne: specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
c) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do prowadzenia samorządowej jednostki budżetowej, w tym m.in. ustawy o: finansach publicznych, zamówieniach publicznych, samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym, o ochronie zdrowia psychicznego, o pomocy społecznej, pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie domów pomocy społecznej;
d) obywatelstwo polskie;
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
f) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g) nieposzlakowana opinia;
h) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
j) co najmniej 5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie: z obszaru pracy socjalnej, polityki społecznej, pedagogika, psychologii, socjologii, administracji, prawa bądź ekonomii;
b) znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera, programu komputerowego Microsoft Office, Power Point,
c) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/ staż pracy: doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
d) umiejętności zawodowe: umiejętność zarządzania personelem, myślenie strategiczne, sprawne planowanie i organizowanie pracy, planowanie wydatków związanych z funkcjonowaniem jednostki, umiejętność stosowania przepisów prawa;
e) inne: umiejętności organizacyjno-menadżerskie;
f) predyspozycje osobowościowe: sumienność, kreatywność, empatia, bezstronność, dyspozycyjność, właściwa postawa etyczna, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
Zakres zadań zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym jednostki.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
Zakres zadań zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym jednostki.
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

Załączniki:

  1. PDFOgłoszenie o naborze (254,74KB)
  2. DOCXOgłoszenie o naborze-dokument dostępny cyfrowo (24,99KB)
  3. PDFOpis stanowiska (86,37KB)
  4. DOCXOpis stanowiska-dokument dostępny cyfrowo (21,00KB)
  5. PDFRegulamin (186,48KB)
  6. DOCXRegulamin-dokument dostępny cyfrowo (17,02KB)