Zarządzenie nr 440/2023 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie powołania Komisji likwidacyjnej zużytego lub zbędnego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w Urzędzie Miasta Włocławek
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463 i 1688) oraz art. 69 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1270, 1273, 1407, 1641, 1693 i 1872), w związku z zarządzeniem nr 287/2013 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 29 listopada 2013 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Gminy Miasto Włocławek, w który wyposażone są jednostki budżetowe
zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję likwidacyjną zużytego lub zbędnego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w Urzędzie Miasta Włocławek, zwaną dalej Komisją.
2. Ustala się skład osobowy Komisji:
- Pan Marcin Idryan – Przewodniczący;
- Pan Marcin Pyszorski – Zastępca Przewodniczącego;
- Pani Marta Błasiak – członek;
- Pan Piotr Oczachowski – członek;
- Pan Zbigniew Kazimierczyk – członek.
§ 2. Do zadań Komisji należy:
- ustalanie we współpracy z Wydziałem Informatyki terminu i sposobu przeprowadzenia likwidacji przez zniszczenie zużytego lub zbędnego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, zwanych dalej składnikami majątku, wskazanych jako przeznaczone do likwidacji przez zniszczenie w protokołach Komisji do oceny przydatności do dalszego użytkowania sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, w które wyposażony jest Urząd Miasta Włocławek;
- obecność przy fizycznej likwidacji składników majątku i nadzorowanie jej przebiegu,
w szczególności przez sprawdzenie zgodności numerów inwentarzowych faktycznie niszczonych składników majątku z numerami inwentarzowymi wskazanymi w protokołach, o których mowa w pkt. 1; - sporządzanie protokołów dokumentujących wykonanie czynności likwidacyjnych.
§ 3. 1. Likwidacji przez zniszczenie składników majątku dokonuje się w obecności co najmniej trzech członków Komisji, w tym Przewodniczącego lub Zastępcy Przewodniczącego.
2. Protokoły dokumentujące wykonanie czynności likwidacyjnych są archiwizowane przez Wydział Informatyki.
§ 4. Komisja, wykonując zadania, o których mowa w § 2, stosuje odpowiednio przepisy zarządzenia nr 287/2013 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 29 listopada 2013 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Gminy Miasto Włocławek, w który wyposażone są jednostki budżetowe oraz zarządzenia nr 299/2018 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 26 października 2018 r. w sprawie wprowadzenia „Instrukcji sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów księgowych w Urzędzie Miasta Włocławek”.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się członkom Komisji i Dyrektorowi Wydziału Informatyki.
§ 6. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
2. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Włocławek.
Załączniki: