- Menu Główne BIP
- Praca w Urzędzie
- Ogłoszenia o naborze
Inspektor ds.rozwiązywania problemów społecznych w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
d) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) nieposzlakowana opinia,
f) co najmniej 3-letni staż pracy.
b) inne: sprawne planowanie i organizowanie pracy na stanowisku, umiejętność biegłej obsługi urządzeń biurowych oraz komputera;
c) predyspozycje osobowościowe: kreatywność, komunikatywność, sumienność, sprawność, właściwa postawa etyczna, umiejętności pracy w zespole.
Załączniki:
- Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania (414,69KB)
- Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania-dokument dostępny cyfrowo (24,99KB)
- Zakres czynności (575,93KB)
- Zakres czynności-dokument dostępny cyfrowo (21,53KB)
- Informacja o wyniku procedury zatrudniania na zastępstwo (116,27KB)
- Informacja o wyniku procedury zatrudniania na zastępstwo-dokument dostępny cyfrowo (12,83KB)