Podinspektor ds. administracyjno – finansowych w Wydziale Komunikacji
b) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych w zakresie rejestracji pojazdów, rozporządzenia
w sprawie instrukcji kancelaryjnej;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
e) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia.
b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – wskazane;
c) umiejętności zawodowe – umiejętność stosowania przepisów prawa;
d) inne: sprawne planowanie i organizowanie pracy na stanowisku, umiejętność biegłej obsługi urządzeń biurowych oraz komputera;
e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, sprawność, samodzielność, bezstronność, postawa etyczna, operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Załączniki:
- Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania (255,48KB)
- Ogłoszenie o wszczęciu procedury zatrudniania-dokument dostępny cyfrowo (25,64KB)
- Zakres czynności (129,59KB)
- Zakres czynności-dokument dostępny cyfrowo (17,48KB)
- Informacja o wyniku naboru (19,89KB)
- Informacja o wyniku naboru-dokument dostępny cyfrowo (12,56KB)