Dyrektor Wydziału Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej
b) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o systemie informacji oświatowej, Prawo oświatowe, Karta Nauczyciela, o pomocy społecznej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o Karcie Dużej Rodziny, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
e) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia;
g) co najmniej – 5 letni staż pracy.
b) umiejętności zawodowe – znajomość zagadnień i przepisów z dziedziny oświaty oraz z zakresu polityki społecznej, umiejętność ich stosowania w postępowaniu administracyjnym, preferowane szkolenia, kursy
w zakresie oświaty i pomocy społecznej, doświadczenie w realizacji zadań.
c) predyspozycje osobowościowe: umiejętność kierowania zespołem, umiejętność planowania i organizowania pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, zdyscyplinowanie, samodzielność, bezstronność, kreatywność.
Legitymuje się odpowiednim wykształceniem.
Spełnił wymogi kwalifikacyjne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Załączniki:
- Ogłoszenie o naborze (370,20KB)
- Ogłoszenie o naborze-dokument dostępny cyfrowo (26,34KB)
- Opis stanowiska (92,82KB)
- Opis stanowiska-dokument dostępny cyfrowo (15,85KB)
- Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (46,01KB)
- Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej-dokument dostępny cyfrowo (14,22KB)
- Informacja o wyniku naboru (72,30KB)
- Informacja o wyniku naboru-dokument dostępny cyfrowo (14,21KB)