Podinspektor ds. obsługi wniosków w Miejskim Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włocławku

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
Brak
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Miasta Włocławek
Wydział:
Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włocławku
Miejsce pracy:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Ogniowej 8/10
Stanowisko:
Podinspektor ds. obsługi wniosków w Miejskim Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włocławku
Wymiar etatu:
pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów:
1 etat
Data ogłoszenia:
01-04-2025
Termin składania dokumentów:
11-04-2025
Sposób składania dokumentów:
Osobiście, drogą pocztową, elektronicznie
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta Włocławek – Wydział Organizacyjno-Prawny i Kadr, pokój nr 7 w budynku głównym Urzędu
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie średnie;
b) znajomość przepisów z zakresu ustaw: o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych;
e) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia;
g) co najmniej 3-letni staż pracy.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) znajomość zagadnień z zakresu: potrzeb i funkcjonowania osób
z niepełnosprawnościami, pomocy społecznej, służby zdrowia, ubezpieczeń społecznych;
b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/staż pracy: obsługa interesantów ze szczególnymi potrzebami, co najmniej roczny staż pracy;
c) umiejętności zawodowe: umiejętność stosowania przepisów prawa, wysoki poziom komunikatywności, w tym komunikacji alternatywnej pracy w zespole, sprawna analiza dokumentacji oraz sprawna obsługa urządzeń biurowych;
d) inne: umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywność, samodzielność, bezstronność, właściwa postawa etyczna;
e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, odpowiedzialność, odporność na stres, cierpliwość, empatia.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zgodnie z zakresem czynności opublikowanym łącznie z niniejszym ogłoszeniem.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zgodnie z zakresem czynności opublikowanym łącznie z niniejszym ogłoszeniem.
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

Załączniki:

  1. PDFOgłoszenie o naborze (341,97KB)
  2. DOCXOgłoszenie o naborze-dokument dostępny cyfrowo (26,58KB)
  3. PDFOpis stanowiska (98,20KB)
  4. DOCXOpis stanowiska-dokument dostępny cyfrowo (25,00KB)
  5. PDFZakres czynności (365,64KB)
  6. DOCXZakres czynności-dokument dostępny cyfrowo (24,30KB)