Podinspektor ds. cmentarzy w Wydziale Nadzoru Właścicielskiego i Gospodarki Komunalnej
b) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
e) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia;
g) co najmniej – 3 letni staż pracy.
b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy – mile widziane;
c) umiejętności zawodowe – umiejętność stosowania przepisów prawa;
d) inne: sprawne organizowanie pracy na stanowisku, umiejętność biegłej obsługi urządzeń biurowych oraz komputera;
e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, zdolność planowania i organizowania pracy, umiejętność pracy w zespole, właściwa postawa etyczna.
Legitymuje się odpowiednim wykształceniem.
Spełnił wymogi kwalifikacyjne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Ogłoszenie - dokument dostępny cyfrowo (31,19KB)
Zakres czynności - dokument dostępny cyfrowo (18,51KB)
Opis stanowiska - dokument dostępny cyfrowo (17,88KB)
Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (49,21KB)
Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej-dokument dostępny cyfrowo (14,29KB)
Informacja o wyniku naboru (81,67KB)
Informacja o wyniku naboru-dokument dostępny cyfrowo (14,45KB)