Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora do spraw porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli oraz funkcjonowania służby zdrowia na potrzeby obronne państwa w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
b) znajomość przepisów z zakresu zarządzania i reagowania kryzysowego oraz szeroko pojętej ochrony ludności niezbędnej na zajmowanym stanowisku, oraz określonych w ustawach i aktach wykonawczych do tych ustaw:
• ustawa o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.);
• ustawa o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1526 z późn. zm.);
• ustawa o obronie Ojczyzny (Dz.U. z 2022 r. poz. 2305 z późn. zm.);
• ustawa o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 122);
• ustawa o stanie klęski żywiołowej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1897);
• ustawa o stanie wyjątkowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1928);
• ustawa o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej
(Dz.U z 2022 r. poz. 291);
• ustawa Prawo o zgromadzeniach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1389);
• ustawa o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawa o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 756 z późn. zm.);
• ustawa Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
e) niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia;
g) co najmniej – 3-letni staż pracy.
b) inne – znajomość procedur operacyjnych w zakresie obrony cywilnej i spraw obronnych;
c) znajomość pakietu oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point);
d) znajomość obsługi urządzeń biurowych;
e) staż pracy na podobnych stanowisku – preferowany;
f) umiejętności zawodowe-myślenie strategiczne, sprawne planowanie i organizowanie pracy, umiejętność stosowania przepisów.
g) predyspozycje osobowościowe: rzetelność, obowiązkowość, systematyczność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres, umiejętność współpracy, dyspozycyjność, właściwa postawa etyczna.
Kolejnym najlepszym kandydatem do zatrudnienia na wolnym stanowisku urzędniczym jest Pan Krzysztof Klugiewicz zamieszkały w miejscowości Borek. Kandydat legitymuje się wykształceniem wyższym magisterskim.
- Ogłoszenie o naborze (441,77KB)
- Ogłoszenie o naborze-dokument dostępny cyfrowo (31,68KB)
- Opis stanowiska (298,57KB)
- Opis stanowiska-dokument dostępny cyfrowo (18,07KB)
- Zakres czynności (222,07KB)
- Zakres czynności-dokument dostępny cyfrowo (21,15KB)
- Informacja o terminie rozmowy (125,11KB)
- Informacja o terminie rozmowy - dokument dostępny cyfrowo (12,77KB)
- Informacja o wyniku naboru (171,65KB)
- Informacja o wyniku naboru-dokument dostępny cyfrowo (12,81KB)
- Informacja dodatkowa o wyniku naboru (35,47KB)
- Informacja dodatkowa o wyniku naboru-dokument dostępny cyfrowo (12,98KB)